lørdag 8. desember 2012

forklaring til forsidebilde!

Eyyo! hovedbudskapet mitt i dette forsidebildet til vibe magasinet er Roar som er en kjent ung kar som driver med grafitti! I layouten har jeg gjort en del ting for og forsterke budskapet om MCT (Roar kolnes) Jeg har også tilpasset forsiden til den målgruppen som bladet blir lest av: 16-20 år. Dette er nemlig et blad for ungdommer i nettop denne alderen, fordi dem kanskje driver med grafitti selv, og noen av dem kanskje hip-hop også.

for og forsterke budskapet har jeg skrevet blant annet GRAFITTI med store bokstaver nedover og påpeket at MCT er en av verdens beste tagger ved og skrive "is MCT the best grafitti man of this year 2012?" Jeg har også skrevet "I'm more afraid of life than death." Fordi mange av de gangsterene der ute går gjennom mye farlig og vanskelig. De har mange kontakter og ikke bare fans og venner. Så livet deres er på mange måter veldig kompisert.

 MCT reklamerer for beats headset også. Disse headsetene er nemlig for det meste laget for hip-hip/R&B musikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar